Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Інженерія програмного забезпечення by Title
Now showing 1 - 20 of 38
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка mp3-плеєру(Державний університет економіки і технологій, 2025) Головачук А.О.У кваліфікаційній роботі розроблено музичний програвач на мові програмування C++ з використанням графічного API OpenGL для побудови користувацького інтерфейсу. Для обробки та відтворення аудіофайлів використано звукове API OpenAL, що забезпечує якісне звучання та базову взаємодію з аудіо. Як результат кваліфікаційної роботи створено десктопний музичний програвач, що відповідає базовим вимогам користувача щодо функціональності, зручності встановлення та доступності.Item Розробка гри «The binding of isaac»(Державний університет економіки і технологій, 2025) Білий Я.О.У бакалаврській роботі розроблено програмне забезпечення для створення та редагування ігрових мап із використанням React для фронтенду, Node.js та MongoDB для збереження даних, а також C# для ігрового клієнта. Взаємодія між клієнтом і сервером реалізована через REST API, що забезпечує ефективне завантаження і збереження структур рівнів у форматі JSON. Ігровий клієнт на C# перетворює отримані дані у внутрішні об’єкти гри, підтримуючи логіку розміщення кімнат, ворогів і босів. Використання MongoDB дозволяє гнучко зберігати багаторівневі структури ігрових карт.Item Розробка гри «Гонки»(Державний університет економіки і технологій, 2025) Бабаліч М.Ю.У межах кваліфікаційної роботи реалізовано 2D-гру у жанрі Гонки з використанням мови програмування C++ та графічного API OpenGL, який застосовано для побудови візуальної частини гри. Проєкт включає ключові компоненти ігрового процесу: керування транспортним засобом, обробку зіткнень, динамічну трасу з перешкодами, а також базові елементи інтерфейсу. Архітектура гри побудована з урахуванням принципів об'єктно-орієнтованого програмування, що забезпечує зручність підтримки та подальшого розширення функціоналу. Також підготовлено інсталятор, який дозволяє користувачам легко та безперешкодно встановлювати гру на пристрої з операційною системою Windows. У результаті реалізовано завершену настільну 2D-гру, яка відповідає основним очікуванням користувачів щодо зручності використання, стабільності функціонування та привабливого візуального оформлення.Item Розробка гри «Морський бій»(Державний університет економіки і технологій, 2025) Гушко О.С.У бакалаврській дипломній роботі розроблене програмне забезпечення гри «Морський Бій». Програмний додаток розроблено на мові C# з використанням бібліотеки OpenGL на основі OpenTK для роботи з тривимірною графікою та технології ADO .NET для роботи з базами даних. Сторінка турнірної таблиці розроблена на основі HTML, CSS та JavaScript. Взаємодія з сервером здійснюється через REST API з використанням асинхронних викликів.Item Розробка гри жанру стратегія на мові C++(Державний університет економіки і технологій, 2025) Капустянський М.І.У бакалаврській дипломній роботі представлено докладний алгоритм розробки програмного забезпечення відеоігор у жанрі стратегія. Проведений збір матеріалу для створення багатофункціонального програмного забезпечення відеогри за допомогою ігрового двигуну Unreal Engine 4. Unreal Engine 4 - це набір інструментів для розробки ігор, що має широкі можливості: від створення двомірних ігор на мобільні до AAA-проектів для консолей. На основі проведеного аналізу існуючий методів та технологій був обраний набір методів для створення відеогри у жанрі стратегія, а також варіантів для поліпшення розробки подальших проектів у цьому жанрі. Розроблений алгоритм дозволяє оцінити якісну демонстрацію сучасних алгоритмів розробки відеоігор, а також можливості toolkit для створення інших проектів даного напрямку. Під час розробки слід уділити увагу: механіці, ергономіці. Виходячи з вищесказаного була сформульована мета цієї роботи, а актуальність цієї теми не підлягає сумніву.Item Розробка гри у жанрі RPG(Державний університет економіки і технологій, 2025) Носур Д.М.У кваліфікаційній роботі розроблено гру у жанрі RPG на мові програмування C++ з використанням графічного API OpenGL для побудови візуального середовища гри та анімації персонажів. Система побудови та збереження ігрового світу гри побудована за допомогою XML редактору карт TiledMapEditor, котра дозволяє побудовувавти та зберігати ігрову мапу та вміст ігрового світу. За для вивантаження та відображення ігрової мапи було створено набір інструментів для зчитування та рендеру мапи. У підсумку кваліфікаційної роботи розроблено функціональну комп'ютерну гру у жанрі RPG, що задовольняє основні вимоги до ігрового процесу, графічного оформлення, системи збереження та зручності використання.Item Розробка гри “Пазли” для розвитку дітей дошкільного віку(Державний університет економіки і технологій, 2025) Романюк М.В.У бакалаврській дипломній роботі розроблена комп’ютерна гра “Пазли” для дітей дошкільного віку. Гра розроблена на мові програмування C# з використанням технології ADO .NET для роботи з базами даних. Перевагою даної гри є завантаження картинки, як з бази даних, так і з довільного графічного файлу. Вікно гри не має жорстких границь та може динамічно змінюватись. Розроблено власний клас для окремого елементу картинки GraphItem, який дозволяє вдало реалізувати логіку гри. Відповідна гра розвиває логіку та пам’ять у дітей дошкільного віку. Веб-версія гри розроблена з використанням технології ASP .NET. За допомогою OpenGL відбувається виведення карток Домана у 3D-графіці за якими у подальшому відбуватиметься процес навчання. Розроблене програмне забезпечення рекомендується до використання у навчальному процесі в дошкільних закладах. Впровадження створеного програмного забезпечення сприятиме значному покращенню освітнього процесу в дошкільних закладах.Item Розробка гри-головоломки “2048”(Державний університет економіки і технологій, 2025) Король В.І.У бакалаврській дипломній роботі розроблене програмне забезпечення гри-головоломки “2048”: десктопна та веб версія. Програмний додаток розроблено на мові C# з використанням бібліотеки OpenGL на основі GlControl панелі для роботи з тривимірною графікою. Веб-додаток розроблений з використанням WebGL та технології MySQL для роботи з базами даних.Item Розробка додатку для контролю відвідування занять студентами(Державний університет економіки і технологій, 2025) Покутній Д.М.У бакалаврській дипломній роботі були розроблені додаток для контролю відвідуваності студентів. Система складається з декількох частин, десктопного додатку створеного на мові C++ , клієнтського веб-компоненту побудованого за допомогою бібліотеки Next.js, та серверної частини реалізованої на мові програмування PHP з використанням фреймворку Laravel. Інформація була розміщена в реляційній базі даних PostgreSQL.Item Розробка настільної гри "Го"(Державний університет економіки і технологій, 2025) Омельяненко Ю.В.Основним завданням даної бакалаврської дипломної роботи було створення програмного застосунку для гри Go з можливістю збереження, завантаження ігор. У роботі було вдосконалено теоретико-практичні підходи до створення десктопних ігор із використанням об’єктно-орієнтованого програмування. Здійснено проектування архітектури застосунку, реалізовано взаємодію з базою даних SQL Lite, а також забезпечено зручність використання інтерфейсу. Для реалізації програмного забезпечення використано мову програмування C# у середовищі .NET, а також бібліотеку Windows Forms для побудови інтерфейсу користувача. З боку бази даних реалізовано зберігання інформації про гравців, хід гри та завершені партії. Здійснено підключення до СУБД SQL Lite через відповідні запити, які забезпечують роботу ігрового алгоритму. Запропоновано рішення для реалізації гри з логікою ходу, пасу, збереженням і завантаженням, що може бути основою для подальшого розвитку.Item Розробка нейронної мережі та інтерфейсу для розпізнавання цифр, букв та геометричних фігур(Державний університет економіки і технологій, 2025) Офіцеров О.Є.У бакалаврській роботі розроблено програмний комплекс для розпізнавання цифр, літер та геометричних фігур на основі штучної нейронної мережі. Реалізовано графічний інтерфейс користувача на базі Qt з можливістю малювання, відображення результатів класифікації та збереження моделей. Для зберігання вагів використано базу даних SQLite.Item Розробка парсеру веб-сторінок(Державний університет економіки і технологій, 2025) Волошин Д.А.У бакалаврській дипломній роботі розроблено програмний комплекс для автоматизованого збору й обробки даних із веб-сторінок. Веб-додаток створено на базі ASP.NET MVC із використанням бібліотеки HTML Agility Pack для парсингу та технології ADO.NET для збереження сценаріїв парсингу у СУБД Microsoft Access. На виході формується файл у форматі CSV/JSON, який потім візуалізується в окремому десктоп-додатку, реалізованому на C++/MFC із використанням OpenGL для графічного представлення даних.Item Розробка програмного забезпечення купівлі-продажу картин(Державний університет економіки і технологій, 2025) Щепілова К.Ю.Основним завданням дипломної роботи було створення, сайту, через який можна здійснювати купівлю, продаж та аукціони картин. У бакалаврській дипломній роботі удосконалені теоретико-методичні підходи до створення проектів. Доповнені підходи до створення проектів та використання їх на різних операційних системах та у різних браузерах. У розробленому програмному забезпечені використана технологія Node JS для серверної частини інтернет магазину, та HTML, CSS, JavaScript для клієнтської частини. В роботі запропоновано новий підхід до автоматизації процесів роботи продажу картин, завдяки яким для роботи сервісу залучено мінімальну кількість працівників.Item Розробка програмного забезпечення аналізу криптовалют(Державний університет економіки і технологій, 2025) Костюченко В.О.У дипломній роботі розроблено програмне забезпечення аналізу криптовалют. Програмне забезпечення складається з двох частин: калькулятор криптовалют розроблено на мові C# з використанням Windows Forms, технології ADO .NET для обробки баз даних, а також модуль зміни динаміки курсів валют, розроблений на мові Visual C++ з використанням бібліотеки OpenGL для роботи з 3D-графікою та технології ADO для роботи з базами даних. При розробці програмного забезпечення передбачено динамічне оновлення курсів з ресурсу apirone.com за допомогою класу WebClient, при розрахунку доходності враховуються витрати на електроенергію, а також всі види комісій. Результати роботи рекомендуються до застосування користувачами для добутку монет криптовалют, а також їх обміну.Item Розробка програмного забезпечення бронювання квитків для кінотеатру(Державний університет економіки і технологій, 2025) Мацак Д.Д.У даній роботі розроблено інформаційну систему для автоматизації процесу бронювання квитків у кінотеатрі. Система включає функціонал додавання фільмів, управління сеансами та бронюванням місць. Програмний продукт створено з використанням мови програмування C# у середовищі Windows Forms, а для збереження даних застосовано реляційну базу даних Microsoft SQL Server. Для взаємодії з базою даних використано технологію ADO.NET. Реалізовано зручний інтерфейс користувача, який забезпечує ефективну робо-ту з даними про фільми, сеанси та бронювання.Item Розробка програмного забезпечення бронювання та продажу авіаквитків(Державний університет економіки і технологій, 2025) Ткач В.В.У бакалаврській дипломній роботі розроблено повнофункціональне програмне забезпечення для автоматизації процесів бронювання та продажу авіаквитків. Система забезпечує зручний інтерфейс користувача, підтримує реєстрацію та авторизацію, пошук авіарейсів за заданими критеріями, бронювання місць із візуалізацією, перегляд детальної інформації про рейси, а також адміністрування польотів. Програмний продукт реалізовано мовою програмування C# із використанням технології WPF, шаблону MVVM, бібліотеки OpenGL для відображення мапи рейсів за заданими координатами та Microsoft SQL Server для організації бази даних.Item Розробка програмного забезпечення візуалізації 3D-об’єктів дизайну інтер’єру(Державний університет економіки і технологій, 2025) Рудський В.В.У бакалаврській дипломній роботі розроблено програмне забезпечення 3D-візуалізатора архітектурних моделей з використанням OpenGL та C++. Додаток забезпечує ефективне завантаження та інтерактивне відображення тривимірних об'єктів у поширених форматах DAE, FBX та OBJ. Реалізовано функціонал відображення моделей з текстурами та матеріалами, а також інтерактивне управління камерою для детального огляду сцени. Проведено тестування, яке підтвердило високу продуктивність та стабільність візуалізатора.Item Розробка програмного забезпечення для автоматизації формування кулінарних рецептів(Державний університет економіки і технологій, 2025) Золотарьов М.О.У бакалаврській дипломній роботі розроблено програмне забезпечення, що дозволяє автоматизувати процес формування рецептів з використанням кулінарного довідника та вирішувати наступні задачі: – ведення даних по стравам; – ведення даних по продуктам; – формування рецептів, запис їх до бази даних та автоматичне формування звітів; – автоматизоване формування звітів та їх експорт в MS Excel та HTML. Програмне забезпечення розроблено на мові C# з використанням технології ADO .NET для обробки баз даних. Результати роботи рекомендуються до застосування у кулінарній справі.Item Розробка програмного забезпечення для жеребкування учасників ігор з шахів(Державний університет економіки і технологій, 2025) Хромичкіна А.О.У бакалаврській дипломній роботі розроблено програмне забезпечення для автоматизованого жеребкування учасників шахових турнірів. Програма дозволяє формувати пари гравців для кожного раунду, зберігати результати зіграних партій, фіксувати інформацію про суперників, колір фігур та набрані очки. Також реалізована можливість експорту результатів на вебсайт. Програмне забезпечення розроблено мовою C++ з використанням бібліотеки MFC для побудови графічного інтерфейсу. Візуалізація логотипу шахової фігури здійснена за допомогою технології OpenGL. Для збереження даних використовується база даних, у якій зберігається інформація про гравців, раунди та результати ігор.Item Розробка програмного забезпечення для збереження та спільного використання списків фільмів(Державний університет економіки і технологій, 2025) Желудченко Д.О.У бакалаврській дипломній роботі реалізовано програмне забезпечення для збереження, візуалізації та вибору фільмів. Складовими проєкту є вебзастосунок для створення, редагування та перегляду списків фільмів, а також окремий десктопний модуль з тривимірним інтерфейсом, у якому фільми виводяться на гранях інтерактивного куба. Текстури граней формуються на основі афіш обраних фільмів. Після завершення обертання куба визначається грань, повернута до камери, – відповідний фільм вважається вибраним. Вебчастину створено з використанням JavaScript, віндовс частину – мовою C# із застосуванням OpenGL.