Інженерія програмного забезпечення

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 38
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення бронювання та продажу авіаквитків
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Ткач В.В.
    У бакалаврській дипломній роботі розроблено повнофункціональне програмне забезпечення для автоматизації процесів бронювання та продажу авіаквитків. Система забезпечує зручний інтерфейс користувача, підтримує реєстрацію та авторизацію, пошук авіарейсів за заданими критеріями, бронювання місць із візуалізацією, перегляд детальної інформації про рейси, а також адміністрування польотів. Програмний продукт реалізовано мовою програмування C# із використанням технології WPF, шаблону MVVM, бібліотеки OpenGL для відображення мапи рейсів за заданими координатами та Microsoft SQL Server для організації бази даних.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення замовлень клієнтів у ресторані
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Чайковський Д.Є.
    Основним завданням дипломної роботи було створення програмного комплексу для автоматизації процесу замовлень у ресторані. У бакалаврській дипломній роботі удосконалено теоретико-методичні підходи до створення прикладного програмного забезпечення. Доповнено підходи до створення проєктів з урахуванням їх використання на різних операційних системах та у різних браузерах. У розробленому програмному забезпеченні використано технології Node.js для серверної логіки, React з бібліотекою Material UI для клієнтської частини сайту, а також C# WinForms і OpenGL для створення візуального модуля адміністративної панелі. У роботі запропоновано новий підхід до автоматизації внутрішніх процесів ресторану, що дозволяє мінімізувати участь персоналу в обробці замовлень та бронювань.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення догляду за рослинами
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Татару Є.П.
    У бакалаврській роботі розроблено два продукти: веб-застосунок та настільну навчальну гру. Веб-застосунок створено з використанням React і GraphQL — він дає змогу переглядати товари, читати публікації та оформлювати замовлення. Інтерфейс адаптивний, побудований за принципом SPA, що забезпечує швидку і зручну взаємодію. Навчальна гра реалізована на C# (Windows Forms) і моделює догляд за кімнатними рослинами. Користувач переміщує рослину по кімнаті з різними зонами освітлення. Алгоритм обчислює відповідність між потребами рослини у світлі та умовами навколо, показуючи результат через візуальний індикатор.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення продажу фаст-фуду з можливістю доставки
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Соловйов Д.В.
    У дипломній роботі розроблено два програмні продукти: веб-сайт для онлайн-продажу фаст-фуду з доставкою та десктопний застосунок-конструктор страв. Веб-сайт реалізовано з використанням мов PHP, JavaScript, HTML, CSS та СУБД MySQL. Реалізовано функціонал реєстрації користувачів, перегляду товарів, фільтрації, додавання до кошика, оформлення замовлень, пошуку та оцінювання продукції. Сайт має адаптивний дизайн і підтримує асинхронну взаємодію з сервером через AJAX. Десктопний застосунок створено на C# з використанням Windows Forms та бібліотеки OpenGL. Користувач має змогу самостійно сформувати піцу або бургер: вибрати соус, додати інгредієнти, бачити результат у графічному середовищі. Автоматично обчислюється вартість замовлення. Після формування замовлення користувач вводить контактні дані для подальшої обробки.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення купівлі-продажу картин
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Щепілова К.Ю.
    Основним завданням дипломної роботи було створення, сайту, через який можна здійснювати купівлю, продаж та аукціони картин. У бакалаврській дипломній роботі удосконалені теоретико-методичні підходи до створення проектів. Доповнені підходи до створення проектів та використання їх на різних операційних системах та у різних браузерах. У розробленому програмному забезпечені використана технологія Node JS для серверної частини інтернет магазину, та HTML, CSS, JavaScript для клієнтської частини. В роботі запропоновано новий підхід до автоматизації процесів роботи продажу картин, завдяки яким для роботи сервісу залучено мінімальну кількість працівників.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення візуалізації 3D-об’єктів дизайну інтер’єру
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Рудський В.В.
    У бакалаврській дипломній роботі розроблено програмне забезпечення 3D-візуалізатора архітектурних моделей з використанням OpenGL та C++. Додаток забезпечує ефективне завантаження та інтерактивне відображення тривимірних об'єктів у поширених форматах DAE, FBX та OBJ. Реалізовано функціонал відображення моделей з текстурами та матеріалами, а також інтерактивне управління камерою для детального огляду сцени. Проведено тестування, яке підтвердило високу продуктивність та стабільність візуалізатора.
  • Документ
    Розробка гри “Пазли” для розвитку дітей дошкільного віку
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Романюк М.В.
    У бакалаврській дипломній роботі розроблена комп’ютерна гра “Пазли” для дітей дошкільного віку. Гра розроблена на мові програмування C# з використанням технології ADO .NET для роботи з базами даних. Перевагою даної гри є завантаження картинки, як з бази даних, так і з довільного графічного файлу. Вікно гри не має жорстких границь та може динамічно змінюватись. Розроблено власний клас для окремого елементу картинки GraphItem, який дозволяє вдало реалізувати логіку гри. Відповідна гра розвиває логіку та пам’ять у дітей дошкільного віку. Веб-версія гри розроблена з використанням технології ASP .NET. За допомогою OpenGL відбувається виведення карток Домана у 3D-графіці за якими у подальшому відбуватиметься процес навчання. Розроблене програмне забезпечення рекомендується до використання у навчальному процесі в дошкільних закладах. Впровадження створеного програмного забезпечення сприятиме значному покращенню освітнього процесу в дошкільних закладах.
  • Документ
    Розробка додатку для контролю відвідування занять студентами
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Покутній Д.М.
    У бакалаврській дипломній роботі були розроблені додаток для контролю відвідуваності студентів. Система складається з декількох частин, десктопного додатку створеного на мові C++ , клієнтського веб-компоненту побудованого за допомогою бібліотеки Next.js, та серверної частини реалізованої на мові програмування PHP з використанням фреймворку Laravel. Інформація була розміщена в реляційній базі даних PostgreSQL.
  • Документ
    Розробка настільної гри "Го"
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Омельяненко Ю.В.
    Основним завданням даної бакалаврської дипломної роботи було створення програмного застосунку для гри Go з можливістю збереження, завантаження ігор. У роботі було вдосконалено теоретико-практичні підходи до створення десктопних ігор із використанням об’єктно-орієнтованого програмування. Здійснено проектування архітектури застосунку, реалізовано взаємодію з базою даних SQL Lite, а також забезпечено зручність використання інтерфейсу. Для реалізації програмного забезпечення використано мову програмування C# у середовищі .NET, а також бібліотеку Windows Forms для побудови інтерфейсу користувача. З боку бази даних реалізовано зберігання інформації про гравців, хід гри та завершені партії. Здійснено підключення до СУБД SQL Lite через відповідні запити, які забезпечують роботу ігрового алгоритму. Запропоновано рішення для реалізації гри з логікою ходу, пасу, збереженням і завантаженням, що може бути основою для подальшого розвитку.
  • Документ
    Розробка нейронної мережі та інтерфейсу для розпізнавання цифр, букв та геометричних фігур
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Офіцеров О.Є.
    У бакалаврській роботі розроблено програмний комплекс для розпізнавання цифр, літер та геометричних фігур на основі штучної нейронної мережі. Реалізовано графічний інтерфейс користувача на базі Qt з можливістю малювання, відображення результатів класифікації та збереження моделей. Для зберігання вагів використано базу даних SQLite.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення для жеребкування учасників ігор з шахів
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Хромичкіна А.О.
    У бакалаврській дипломній роботі розроблено програмне забезпечення для автоматизованого жеребкування учасників шахових турнірів. Програма дозволяє формувати пари гравців для кожного раунду, зберігати результати зіграних партій, фіксувати інформацію про суперників, колір фігур та набрані очки. Також реалізована можливість експорту результатів на вебсайт. Програмне забезпечення розроблено мовою C++ з використанням бібліотеки MFC для побудови графічного інтерфейсу. Візуалізація логотипу шахової фігури здійснена за допомогою технології OpenGL. Для збереження даних використовується база даних, у якій зберігається інформація про гравців, раунди та результати ігор.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення музичного каталогу
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Фігура Д.С.
    У бакалаврській дипломній роботі розроблено веб-застосунок для збереження та впорядкування персонального музичного каталогу з можливістю генерації рекомендацій на основі індивідуальних вподобань користувача. Клієнтська частина реалізована з використанням React, серверна – на ASP.NET Core. Для обміну даними використано REST API, а зберігання інформації забезпечено через MS SQL Server.
  • Документ
    Розробка гри у жанрі RPG
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Носур Д.М.
    У кваліфікаційній роботі розроблено гру у жанрі RPG на мові програмування C++ з використанням графічного API OpenGL для побудови візуального середовища гри та анімації персонажів. Система побудови та збереження ігрового світу гри побудована за допомогою XML редактору карт TiledMapEditor, котра дозволяє побудовувавти та зберігати ігрову мапу та вміст ігрового світу. За для вивантаження та відображення ігрової мапи було створено набір інструментів для зчитування та рендеру мапи. У підсумку кваліфікаційної роботи розроблено функціональну комп'ютерну гру у жанрі RPG, що задовольняє основні вимоги до ігрового процесу, графічного оформлення, системи збереження та зручності використання.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення для обліку операцій купівлі-продажу валюти в пунктах обміну на прикладі АТ "ПУМБ"
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Москаленко Д.В.
    У цій дипломній роботі було створено програмне забезпечення для обліку операцій купівлі-продажу валюти в пунктах обміну валют на прикладі АТ «ПУМБ». Для реалізації цього завдання було розроблено базу даних у середовищах MySQL та Microsoft Access, яка стала важливою складовою модуля програмного комплексу «Операційний день банку». Розроблена база даних забезпечує можливість експорту та імпорту операцій купівлі-продажу валюти до системи «Операційний день банку», а також реалізацію самих операцій обміну. Було реалізовано двосторонній зв’язок між базою даних пункту обміну валют і програмним комплексом банку, що сприяло підвищенню ефективності роботи персоналу. За допомогою створеної бази даних співробітники пункту обміну отримали змогу формувати точні звіти щодо обсягів купленої та проданої валюти, а також додаткові журнали з фіксацією часу проведення операцій. Це дозволило зменшити навантаження на програмний комплекс «Операційний день банку», оскільки облік вівся не за кожною окремою операцією, а за зведеними сумами по кожній валюті. Програмне забезпечення було реалізоване мовою програмування C#, що забезпечило належну функціональність, інтеграцію з базами даних та відповідність вимогам автоматизації валютно-обмінних процесів.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення бронювання квитків для кінотеатру
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Мацак Д.Д.
    У даній роботі розроблено інформаційну систему для автоматизації процесу бронювання квитків у кінотеатрі. Система включає функціонал додавання фільмів, управління сеансами та бронюванням місць. Програмний продукт створено з використанням мови програмування C# у середовищі Windows Forms, а для збереження даних застосовано реляційну базу даних Microsoft SQL Server. Для взаємодії з базою даних використано технологію ADO.NET. Реалізовано зручний інтерфейс користувача, який забезпечує ефективну робо-ту з даними про фільми, сеанси та бронювання.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення продажу дисків студії звукозапису
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Лигун М.К.
    У кваліфікаційній роботі розроблено програмне забезпечення, що дозволяє автоматизувати процес продажу дисків студії звукозапису та дозволяє вирішити наступні задачі: – ведення даних по дискам; – ведення даних по клієнтам; – організація продажу дисків, запис їх до бази даних та автоматичне формування чеків; – автоматизоване формування звітів та їх експорт в MS Excel та HTML. Програмне забезпечення розроблено на мові C# з використанням технології ADO .NET для обробки баз даних. Результати роботи рекомендуються до застосування у студіях звукозапису з метою автоматизації продажу дисків.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення продажу смартфонів
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Лупач П.А.
    Основним завданням дипломної роботи було створення програмного комплексу, сайту, через який кожен день виконується більше десятка тридцяти замовленнь з різних куточків країни. У бакалаврській дипломній роботі удосконалені теоретико-методичні підходи до створення проектів. Доповнені підходи до створення проектів та використання їх на різних операційних системах та у різних браузерах. У розробленому програмному забезпечені використана технологія Node.js Framwork для серверної частини інтернет магазину, та HTML, CSS, JavaScript для клієнтської частини. В роботі запропоновано новий підхід до автоматизації процесів роботи інтернет-магазину. Завдяки яким для роботи сервісу залучено мінімальну кількість працівників.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення продажу жіночих прикрас
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Квашук О.О.
    Дана бакалаврська робота присвячена розробці програмного забезпечення для продажу жіночих прикрас з використанням технології Windows Forms на C#, 3D-графіки на мові програмування C++ з використанням бібліотеки OpenGL, а також бази даних MS Access. Мета роботи – створення програмного забезпечення, яке дозволяє користувачам переглядати, вибирати та купувати жіночі прикраси. Для цього використовується Windows Forms на мові C#, щоб створити зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для користувачів. Візуалізація реалізується за допомогою 3D-графіки, яка відображає ціни на жіночі прикраси у вигляді гістограми. Для зберігання та управління даними про доступні жіночі прикраси використовується база даних MS Access, що надає зручний та ефективний доступ до інформації про жіночи прикраси та клієнтів. Результатом роботи є функціональне програмне забезпечення, яке може бути використано в ювелірних салонах або онлайн-магазинах для демонстрації та продажу жіночих прикрас. Розроблений додаток покращує процес продажу та задовольняє потреби клієнтів, надаючи їм зручні та реалістичні можливості для перегляду та вибору продуктів.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення замовлення та видачі ліків
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Кренть І.С.
    У бакалаврській дипломній роботі розроблене програмне забезпечення замовлення та видачі ліків: замовлення ліків через сайт аптеки, зміна статусу замовлення через програмний додаток. Програмний додаток розроблено на мові C++ з використанням бібліотеки OpenGL на основі MFC для роботи з тривимірною графікою та технології Node.js для роботи з базами даних на сайті.
  • Документ
    Розробка програмного забезпечення продажу книг
    (Державний університет економіки і технологій, 2025) Косяк В.О.
    У дипломній роботі створено два програмні продукти: веб-сайт для продажу книг та настільний 3D-переглядач обкладинок. Веб-сайт реалізовано з використанням PHP і MySQL - він дозволяє переглядати каталог книг, фільтрувати за категоріями та ціною, оформлювати замовлення й читати придбані електронні копії онлайн. Інтерфейс адаптивний, побудований за принципом багатосторінкового додатку з AJAX-елементам. Десктопний переглядач розроблено на C# (Windows Forms) із використанням OpenGL через OpenTK. Програма завантажує список книг безпосередньо з тієї самої бази даних сайту та відтворює їх обкладинки і корінці у форматі 3D. Користувач може обертати модель мишею і переглядати дизайн книги з різних боків. Алгоритм автоматично підвантажує текстури обкладинок та їхньої корінної частини й відображає їх у вікні рендерингу.