Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Інженерія програмного забезпечення by Subject "C++"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка mp3-плеєру(Державний університет економіки і технологій, 2025) Головачук А.О.У кваліфікаційній роботі розроблено музичний програвач на мові програмування C++ з використанням графічного API OpenGL для побудови користувацького інтерфейсу. Для обробки та відтворення аудіофайлів використано звукове API OpenAL, що забезпечує якісне звучання та базову взаємодію з аудіо. Як результат кваліфікаційної роботи створено десктопний музичний програвач, що відповідає базовим вимогам користувача щодо функціональності, зручності встановлення та доступності.Item Розробка гри «Гонки»(Державний університет економіки і технологій, 2025) Бабаліч М.Ю.У межах кваліфікаційної роботи реалізовано 2D-гру у жанрі Гонки з використанням мови програмування C++ та графічного API OpenGL, який застосовано для побудови візуальної частини гри. Проєкт включає ключові компоненти ігрового процесу: керування транспортним засобом, обробку зіткнень, динамічну трасу з перешкодами, а також базові елементи інтерфейсу. Архітектура гри побудована з урахуванням принципів об'єктно-орієнтованого програмування, що забезпечує зручність підтримки та подальшого розширення функціоналу. Також підготовлено інсталятор, який дозволяє користувачам легко та безперешкодно встановлювати гру на пристрої з операційною системою Windows. У результаті реалізовано завершену настільну 2D-гру, яка відповідає основним очікуванням користувачів щодо зручності використання, стабільності функціонування та привабливого візуального оформлення.Item Розробка гри у жанрі RPG(Державний університет економіки і технологій, 2025) Носур Д.М.У кваліфікаційній роботі розроблено гру у жанрі RPG на мові програмування C++ з використанням графічного API OpenGL для побудови візуального середовища гри та анімації персонажів. Система побудови та збереження ігрового світу гри побудована за допомогою XML редактору карт TiledMapEditor, котра дозволяє побудовувавти та зберігати ігрову мапу та вміст ігрового світу. За для вивантаження та відображення ігрової мапи було створено набір інструментів для зчитування та рендеру мапи. У підсумку кваліфікаційної роботи розроблено функціональну комп'ютерну гру у жанрі RPG, що задовольняє основні вимоги до ігрового процесу, графічного оформлення, системи збереження та зручності використання.Item Розробка додатку для контролю відвідування занять студентами(Державний університет економіки і технологій, 2025) Покутній Д.М.У бакалаврській дипломній роботі були розроблені додаток для контролю відвідуваності студентів. Система складається з декількох частин, десктопного додатку створеного на мові C++ , клієнтського веб-компоненту побудованого за допомогою бібліотеки Next.js, та серверної частини реалізованої на мові програмування PHP з використанням фреймворку Laravel. Інформація була розміщена в реляційній базі даних PostgreSQL.Item Розробка нейронної мережі та інтерфейсу для розпізнавання цифр, букв та геометричних фігур(Державний університет економіки і технологій, 2025) Офіцеров О.Є.У бакалаврській роботі розроблено програмний комплекс для розпізнавання цифр, літер та геометричних фігур на основі штучної нейронної мережі. Реалізовано графічний інтерфейс користувача на базі Qt з можливістю малювання, відображення результатів класифікації та збереження моделей. Для зберігання вагів використано базу даних SQLite.Item Розробка програмного забезпечення візуалізації 3D-об’єктів дизайну інтер’єру(Державний університет економіки і технологій, 2025) Рудський В.В.У бакалаврській дипломній роботі розроблено програмне забезпечення 3D-візуалізатора архітектурних моделей з використанням OpenGL та C++. Додаток забезпечує ефективне завантаження та інтерактивне відображення тривимірних об'єктів у поширених форматах DAE, FBX та OBJ. Реалізовано функціонал відображення моделей з текстурами та матеріалами, а також інтерактивне управління камерою для детального огляду сцени. Проведено тестування, яке підтвердило високу продуктивність та стабільність візуалізатора.Item Розробка програмного забезпечення моделювання інтер’єру помешкання(Державний університет економіки і технологій, 2025) Бессонов В.Д.Проведено детальний аналіз характеристик задачі, визначено вхідні дані, необхідні для проектування інтер'єрів (параметри приміщень, елементи дизайну, матеріали), та вихідну інформацію, яку має надавати система. Обґрунтовано актуальність проблеми та визначено основні вимоги до програмного забезпечення. Розроблено алгоритми розв'язання задачі, що забезпечують функціональність десктопного та веб додатків.Розроблено ефективну структуру баз даних та інформаційних масивів, що забезпечує швидкодію системи та зручність доступу до елементів бібліотеки компонентів при моделюванні приміщень різного призначення та конфігурації. Представлено архітектуру програмного забезпечення, описано принципи взаємодії користувача з інтерфейсом, реалізацію інструментів інтерактивного редагування, а також механізми візуалізації 3D-моделей у режимі реального часу.Item Розробка ігрового симулятора управління космічними місіями(Державний університет економіки і технологій, 2025) Колесников О.А.У бакалаврській дипломній роботі розроблено програмний комплекс, що є ігровим симулятором управління космічними місіями. Проєкт реалізує ключові ігрові механіки: управління фінансами, дослідження технологій, вибір та виконання сюжетних місій, проєктування та створення космічних кораблів, а також симуляцію їх польоту. Програмний комплекс складається з трьох взаємодіючих компонентів. Веб-застосунок для адміністрування розроблено на фреймворку Laravel з використанням Vue.js. Консольний та графічний клієнти для створення кораблів і візуалізації польотів реалізовано на мові C++ з використанням MFC та бібліотеки OpenGL. Усі частини системи взаємодіють через єдину базу даних PostgreSQL.