Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Інженерія програмного забезпечення by Subject "Blueprint."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка гри жанру стратегія на мові C++(Державний університет економіки і технологій, 2025) Капустянський М.І.У бакалаврській дипломній роботі представлено докладний алгоритм розробки програмного забезпечення відеоігор у жанрі стратегія. Проведений збір матеріалу для створення багатофункціонального програмного забезпечення відеогри за допомогою ігрового двигуну Unreal Engine 4. Unreal Engine 4 - це набір інструментів для розробки ігор, що має широкі можливості: від створення двомірних ігор на мобільні до AAA-проектів для консолей. На основі проведеного аналізу існуючий методів та технологій був обраний набір методів для створення відеогри у жанрі стратегія, а також варіантів для поліпшення розробки подальших проектів у цьому жанрі. Розроблений алгоритм дозволяє оцінити якісну демонстрацію сучасних алгоритмів розробки відеоігор, а також можливості toolkit для створення інших проектів даного напрямку. Під час розробки слід уділити увагу: механіці, ергономіці. Виходячи з вищесказаного була сформульована мета цієї роботи, а актуальність цієї теми не підлягає сумніву.