Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Інженерія програмного забезпечення by Subject "2D-ГРА"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка гри «Гонки»(Державний університет економіки і технологій, 2025) Бабаліч М.Ю.У межах кваліфікаційної роботи реалізовано 2D-гру у жанрі Гонки з використанням мови програмування C++ та графічного API OpenGL, який застосовано для побудови візуальної частини гри. Проєкт включає ключові компоненти ігрового процесу: керування транспортним засобом, обробку зіткнень, динамічну трасу з перешкодами, а також базові елементи інтерфейсу. Архітектура гри побудована з урахуванням принципів об'єктно-орієнтованого програмування, що забезпечує зручність підтримки та подальшого розширення функціоналу. Також підготовлено інсталятор, який дозволяє користувачам легко та безперешкодно встановлювати гру на пристрої з операційною системою Windows. У результаті реалізовано завершену настільну 2D-гру, яка відповідає основним очікуванням користувачів щодо зручності використання, стабільності функціонування та привабливого візуального оформлення.