Розробка гри у жанрі RPG

Loading...
Thumbnail Image
Date
2025
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Державний університет економіки і технологій
Abstract
У кваліфікаційній роботі розроблено гру у жанрі RPG на мові програмування C++ з використанням графічного API OpenGL для побудови візуального середовища гри та анімації персонажів. Система побудови та збереження ігрового світу гри побудована за допомогою XML редактору карт TiledMapEditor, котра дозволяє побудовувавти та зберігати ігрову мапу та вміст ігрового світу. За для вивантаження та відображення ігрової мапи було створено набір інструментів для зчитування та рендеру мапи. У підсумку кваліфікаційної роботи розроблено функціональну комп'ютерну гру у жанрі RPG, що задовольняє основні вимоги до ігрового процесу, графічного оформлення, системи збереження та зручності використання.
Description
Keywords
АНІМАЦІЯ, C++, OpenGL, OpenAL, JSON, C#, Windows Forms, RPG, ГРА
Citation
Носур Д.М.. Розробка гри у жанрі RPG Науковий керівник Баран С.В., к.е.н., доц. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 121 – Інженерія програмного забезпечення – Державний університет економіки і технологій. – Кривий Ріг, 2025. 102с.