Browse
Recent Submissions
Item Методичні рекомендації щодо виконання лабораторних робіт з дисципліни «Бізнес-інформатика» для студентів першого (бакалаврського) освітньо-кваліфікаційного рівня усіх спеціальностей денної та заочної форм навчання(Державний університет економіки і технологій, 2021) Лисенко, Юлія ІгорівнаМетодичні рекомендації щодо виконання лабораторних робіт з дисципліни «Прикладна інформатика» для студентів першого (бакалаврського) освітньо-кваліфікаційного рівня усіх спеціальностей денної та заочної форм навчання розроблено у відповідності до навчального плану з метою надання здобувачам сучасних засобів Microsoft Office для формування потужного базису та використання його у практичній діяльностіItem Методичні рекомендації до оформлення звітів з виробничої та переддипломної практик для студентів освітнього ступеня «Бакалавр», «Магістр»; спеціальності 161 Хімічні технології та інженерія денної та заочної форм навчання(Державний університет економіки і технологій, 2021) Кормер, Марина Віталіївна; Шмельцер, Катерина ОлегівнаНавчаючись за спеціальністю 161 Хімічні технології та інженерія, студенти проходять такі види практик на базі коксохімічного виробництва «АрселорМіттал Кривий Ріг». Виробнича практика. Метою її є закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих здобувачами вищої освіти в процесі вивчення певного циклу дисциплін, практичних навичок, ознайомлення безпосередньо на підприємстві (установі) з виробничими процесами і технологічними циклами виробництва, відпрацювання вмінь і навичок зі спеціальності, а також збір фактичного матеріалу для виконання курсових проектів (робіт). В період проходження виробничої практики студент повинен розглянути згідно завдання: технологічні регламенти цехів; технологічні схеми цехів; виробничі інструкції цехів; інструкції з охорони праці; цехові заходи з охорони праці та охорони навколишнього середовища. Переддипломна практика здобувачів вищої освіти є завершальним етапом навчання за певним рівнем вищої освіти і проводиться на випускному курсі з метою узагальнення і вдосконалення здобутих ними знань, практичних умінь та навичок, оволодіння професійним досвідом та готовності їх до самостійної трудової діяльності, а також збирання матеріалів для виконання випускної кваліфікаційної роботи. В період проходження переддипломної практики студент повинен розглянути згідно теми випускної роботи: технологічний регламент цеху; технологічну схему цеху; виробничі інструкції цеху; інструкцію з охорони праці; цехові заходи з охорони праці та охорони навколишнього середовища; шляхи поліпшення умов праці, норми забезпечення робочих засобами індивідуального захисту. В період практики студент згідно теми випускної роботи повинен зібрати матеріали для: основної частини; розділу з охорони праці та захисту навколишнього середовища; демонстраційної частини (креслення, графіки, таблиці тощо). При проходженні здобувачами вищої освіти переддипломної практики власник підприємства (установи, організації) незалежно від форми власності та підпорядкування або уповноважений ними орган чи фізична особа, а також фізична особа, яка проводить господарську діяльність та зареєстрована в установленому порядку і відповідно до законодавства використовує найману працю у разі потреби та можливості має право запропонувати випускникові роботуItem Навчально-методичний комплекс (Робоча програма, методичні та лекційні матеріали, плани семінарських, контактних занять, рекомендована література, самостійна та індивідуальна робота студентів, екзаменаційні тестові завдання) з дисципліни «Історія української державності» для студентів всіх спеціальностей Державного університету економіки і технологій(Державний університет економіки і технологій, 2022) Шайкан, Валентина ОлексіївнаНавчальна дисципліна «Історія української державності» надає молодшим бакалаврам і бакалаврам теоретико-практичні знання та розуміння сутнісних проблем історичного розвитку українського народу та вітчизняного державотворення, зародження та етапів становлення засад державності, сукупного здобутку історико-політичної творчости, особливостей процесу націотворення, впливу європейських соціально-політичних й культурних цінностей на систему ціннісних орієнтацій українського народу, а також права України на визначення своєї специфічної геополітичної ролі – трансферної зони між країнами Європи та Азії. Після закінчення курсу студент повинен вміти орієнтуватися в історичному часі; розглядати суспільні явища в розвитку та конкретно-історичних умовах певного часу; визначати та застосовувати теоретичні поняття, дефініції, положення, наукові концепції для аналізу й пояснення історичних подій, явищ, процесів; вміти зіставляти різні інтерпретації цих подій та явищ; визначати роль людського фактору в історії; розкривати внутрішні мотиви й зовнішні чинники діяльності історичних осіб; вміти надавати оцінки історичним подіям, історичним постаям, суголосну (відповідну) до цінностей та уявлень відповідного часу чи відповідної групи людей; аналізувати й оцінювати найважливіші досягнення національної (української), європейської та світової історії; орієнтуватися в проблемах сучасного суспільно-політичного життя в Україні, знати процедури участі в діяльності політичних інститутів демократичної держави, органів місцевого самоврядування, робити свідомий вибір та застосовувати демократичні технології прийняття індивідуальних і колективних рішень, враховуючи інтереси й потреби громадян, представників певної спільноти, суспільства та держави; тенденції в українському суспільствіItem Навчально-методичний комплекс (Робоча програма, методичні та лекційні матеріали, плани семінарських, контактних занять, самостійна та індивідуальна робота здобувачів вищої освіти, тестові завдання, рекомендована література) з дисципліни «Політичне маніпулювання» для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей(Державний університет економіки і технологій, 2021) Шайкан, Валентина ОлексіївнаНавчальна дисципліна «Політичне маніпулювання» надає молодшим бакалаврам і бакалаврам теоретико-практичні знання щодо розуміння прихованого впливу політичного маніпулювання на психіку людини, на поведінку мас. Політичне маніпулювання та його механізми завжди активно використовуються у боротьбі за владу, у виборчих процесах, а також намаганнях певних політичних сил утримати цю владу. У процесі викладання курсу з «Політичного маніпулювання» вирішуються такі завдання дисципліни: з’ясовуються способи та особливості захисту від політичного маніпулювання; вивчається соціопсихологічна суть, природа, механізми політичного маніпулювання психікою людини, поведінкою мас; вивчають базові принципи використання політичного маніпулювання; осмислюють зміст, ефективність технологій, стратегій, методів й прийомів політичного маніпулювання. Предметом вивчення дисципліни є політичний вплив як один із ключових факторів у процесі захоплення, використання, втримання влади. Студенти вивчают суть, зміст, функції, механізми та технології політичного маніпулювання, типологію політичних маніпуляторів, нейролінгвістичне програмування та політичний нейромаркетинг, систему засобів ідеологічного та духовно-психологічного впливу на масову свідомість з метою нав’язування певних ідей та цінностей, захист від політичного маніпулювання на основі базового навчального посібника О.Д. Бойка, кандидата історичних наук, доктора політичних наук «Політичне маніпулювання» (Київ: «Академвидав», 2010. 432 с. (Серія «Альма-матер»); Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (Лист № 1.4/18-Г-3071 від 31.12.08 р.). У результаті вивчення навчальної дисципліни “Політичне маніпулювання” студенти освітнього ступеня «бакалавр» та освітньої кваліфікації «молодший бакалавр» отримають ключові галузеві та предметні компетентності у сфері соціології, політології, права, філософії, історії, психології (соціоніки як напряму психології, який вивчає інформаційну взаємодію психіки людини з навколишнім світом, економіки) та іншіItem Навчально-методичний комплекс (Робоча навчальна програма, методичні та лекційні матеріали, плани семінарських, контактних занять, самостійна та індивідуальна робота здобувачів вищої освіти, тестові завдання, рекомендована література) з дисципліни «Культурологія», освітній ступінь бакалавр для здобувачів вищої освіти галузі знань 02 Культура і мистецтво, спеціальності 028 Менеджмент соціокультурної діяльності, освітньо-професійної програми «Менеджмент креативних індустрій»(Державний університет економіки і технологій, 2022) Шайкан, Валентина ОлексіївнаНавчальна дисципліна «Культурологія» надає здобувачам вищої освіти теоретико-практичних знань щодо розуміння проблем сучасної Культурології: ознайомлює з методологічною орієнтацією зарубіжних і українських вчених – істориків і культурологів, здобутками світової цивілізації у сферах матеріальної та духовної культур, характерними рисами сучасної світової культури, особливостями культурних епох, їх духовними цінностями та пріоритетами, досягненнями українського народу на кожному історичному етапі; відбувається ознайомлення із досягненнями в різних галузях духовної культури, видами та жанрами мистецтва, найбільш важливими фактами історії світової культури; здійснюється нове осмислення важливих історичних і культурних фактів, подій від найдавнішого періоду розвитку людської цивілізації на території Західної та Східної Європи, Америки та Азії, на теренах України до сучасності та нове формування на цій основі світоглядних ідей, без яких неможливе формування історичної свідомості сучасного громадянина УкраїниItem Навчально-методичний комплекс (Робоча навчальна програма, методичні та лекційні матеріали, плани семінарських, контактних занять, самостійна та індивідуальна робота здобувачів вищої освіти, тестові завдання, рекомендована література) з дисципліни «Історія світової культури» для здобувачів вищої освіти бакалаврату всіх спеціальностей(Державний університет економіки і технологій, 2021) Шайкан, Валентина ОлексіївнаНавчальна дисципліна «Історія світової культури» надає бакалаврам – здобувачам вищої освіти теоретико-практичні знання щодо розуміння актуальних проблем сучасної історії світової культури; студентами засвоються основні підходи до розуміння культурології, зміст яких відображає характер культурно-історичного розвитку світової культури; вивчаються загальні відомості культурно-історичного процесу, процес становлення, розвитку, занепаду світових цивілізацій та їх культур; ознайомлюються з концептуально новою вітчизняною та зарубіжною літературою з проблем історії світової культури; по-новому осмислюють широке коло важливих історичних та культурних фактів, подій від найдавнішого періоду розвитку людської цивілізації на території Західної та Східної Європи, на теренах України до сучасності та по-новому формують на цій основі світоглядні ідеї, без яких неможливе формування історичної свідомості сучасного громадянина України. Предметом вивчення дисципліни є поглиблення культурно-історичних знань, забезпечення більшого ступеня осмислення закономірностей та суперечностей культурно-історичного розвитку, урізноманітнення практичних навичок роботи з першоджерелами і науковою літературою, вироблення умінь застосовувати набуті знання з Історії світової культури для успішної орієнтації в культурному житті, оцінки сучасних культурних явищ і подій народів світу і України. Знання цього навчального матеріалу посідає одне з чільних місць у системі розвитку суспільства і формування національної свідомості, оскільки економічний та соціальний поступ неможливий без духовного прогресу, який спирається на історичну і культурну самобутність народу. Вивчення сутності, ролі та визначальних етапів історичного поступу, еволюції національної культури в Україні дасть можливість засвоїти усе те самобутнє і неповторне, що є в українській історії та культурі та відчути себе частиною Європи і світу, вивчивши особливості взаємовпливів та взаємозв’язку вітчизняної історії і культури та історії і культури Європи і світу. Вивчення і збереження національних традицій, розвиток української мови та культури, утвердження національної самосвідомості, поповнення духовного арсеналу нації культурними здобутками світової цивілізації буде сприяти і процесу формування європейського мислення, і процесу формування мислення громадянина незалежної держави. Тому виникає потреба у викладенні актуальних питань історії України та історії української культури, яка є невід’ємною частиною Європи, що допоможуть студентам розібратися в їх проблематиці, адже без глибокого осмислення національної історії та культури неможливо втілити в життя і найактуальніші питання державності, зайняти належне місце серед держав Європи і світу. Під час вивчення курсу «Історія світової культури» здобувачі вищої освіти повинні засвоїти історичні та культуральні дефініції (поняття), факти, вміти їх інтерпретувати. Студенти повинні у результаті вивчення навчальної дисципліни вміти враховувати тенденції культурного розвитку в професійній і соціальній діяльності, використовувати отримані знання і переносити їх у нову ситуацію, здобувати інформацію із історичних джерел, наукової та довідкової літератури, ЗМІ, Інтернету, використовувати цю інформацію у професійній діяльності та соціальній комунікаціїItem Комплексний фаховий екзамен: програма, порядок проходження та методичні рекомендації для підготовки для здобувачів вищої освіти на початковому (короткий цикл) рівні спеціальності 071 «Облік і оподаткування» денної та заочної форм навчання(Державний університет економіки і технологій, 2021) Гушко, Сергій Володимирович; Руденко, Олена Віталіївна; Кондратюк, Ольга Михайлівна; Дутчак, Руслан РомановичАтестація здобувачів вищої освіти на початковому (короткий цикл) рівні здійснюється після завершення ними теоретичної і практичної частин навчання з метою встановлення фактичної відповідності рівня освітньої та кваліфікаційної підготовки випускника вимогам освітньо-професійної програми за спеціальністю 071 Облік і оподаткування. Комплексний фаховий екзамен повинен визначати рівень засвоєння здобувачами матеріалів наведених вище фахових дисциплін, умінь застосовувати отримані знання в професійній діяльності, розв’язувати типові ситуації, завдання системи управління підприємством, сприяти успішному працевлаштуванню в умовах конкурентного середовищаItem Виробнича практика: програма, порядок проходження та методичні рекомендації для підготовки і захисту звіту з виробничої практики для здобувачів вищої освіти на початковому (короткий цикл) рівні спеціальності 071 «Облік і оподаткування» денної та заочної форм навчання(Державний університет економіки і технологій, 2021) Шайкан, Андрій Валерійович; Руденко, Олена Віталіївна; Кондратюк, Ольга МихайлівнаЗміст виробничої практики визначається програмою виробничої практики, розробленою кафедрою обліку і оподаткування. Програма виробничої практики спрямована на здобуття практичного досвіду з бухгалтерського обліку, складання звітності, аналізу показників, контролю облікової, звітної і податкової інформації, котрий студенти зможуть застосовувати в майбутній професійній діяльності. Мета та завдання практики виробничої – формування у здобувачів вищої освіти сучасної системи знань щодо організації і методики обліку господарських операцій та процесів, обчислення податків, підготовки фінансової звітності, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час виконання професійних обов’язків на робочому місці в реальних умовах на базі практики; виховання потреби поновлювати свої знання та творчо застосовувати їх в практичній діяльностіItem Переддипломна практика: програма, методичні вказівки з проходження, підготовки та захисту звіту для здобувачів ОС «Магістр» за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування» денної та заочної форм навчання(Державний університет економіки і технологій, 2021) Шайкан, Андрій Валерійович; Руденко, Олена Віталіївна; Кондратюк, Ольга МихайлівнаМетою переддипломної практики є завершення формування у здобувачів вищої освіти професійних компетентностей, навичок, вмінь та здатностей приймати самостійні управлінські рішення в процесі здійснення конкретних господарських операцій шляхом виконання різноманітних обов’язків на робочому місці відповідно до обраної професійної діяльності в умовах функціонування підприємства, фінансово-кредитної установи, організації; розвиток і набуття досвіду роботи з великим обсягом інформації та наукового дослідження за обраною спеціальністю. Основними завданнями переддипломної практики є закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих під час навчання; оволодіння нормативно-правовою базою в професійній сфері, сучасними методами та формами організації обліково-аналітичної, контрольної та податкової роботи у суб’єктів господарювання; збір і аналіз даних для виконання звіту з переддипломної практики та кваліфікаційної роботи магістра. Переддипломна практика здобувачів ОС «Магістр» проводиться на базах практики, а саме: підприємства, фінансово-кредитні установи, державні, комунальні підприємства, інститути, бюджетні організації, з якими університет співпрацює протягом тривалого часу та укладає з ними договори. Базами практики можуть бути підприємства, запропоновані студентами самостійно, які знаходяться в межах міста та поза ним. Згоду прийняти студентів на практику підтверджується гарантійними листами підприємств (фінансово-кредитних установ, організацій)Item Кваліфікаційна магістерська робота: методичні вказівки щодо виконання і захисту для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти за спеціальністю 071 - Облік і оподаткування денної та заочної форм навчання(Державний університет економіки і технологій, 2021) Гушко, Сергій Володимирович; Дутчак, Руслан Романович; Кондратюк, Ольга Михайлівна; Руденко, Олена ВіталіївнаКваліфікаційна магістерська робота (КМР) є кваліфікаційною науковою роботою. КМР виконується студентом самостійно під керівництвом наукового керівника на базі теоретичних знань і практичних навичок, отриманих студентом протягом усього терміну навчання, і самостійної науково-дослідної роботи, яка пов’язана з розробкою конкретних теоретичних і науково-виробничих задач прикладного характеру, що обумовлені специфікою відповідної спеціальності. Метою виконання кваліфікаційної магістерської роботи є набуття умінь інтегрувати теоретичні знання та практичний досвід, самостійно виконувати дослідження, працювати з великим обсягом інформації, орієнтуватися в чинному нормативно-правовому полі, правильно і логічно обґрунтовувати поняття, методику та організацію обліку, аналізу, аудиту (контролю), формулювати висновки і пропозиції щодо удосконалення обраного об’єкту дослідження, представляти результати власних досліджень та висловлювати власну точку зору, показати готовність до самостійної професійної діяльностіItem Бакалаврська дипломна робота: методичні вказівки щодо виконання і захисту для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування» денної та заочної форм навчання(Державний університет економіки і технологій, 2021) Шайкан, Андрій Валерійович; Руденко, Олена Віталіївна; Дутчак, Руслан Романович; Кондратюк, Ольга МихайлівнаВиконання кваліфікаційної роботи студентами економічних спеціальностей, що здобувають вищу освіту з орієнтуванням на розв’язок реальних проблем в умовах трансформації економіки України, є важливим завершальним етапом підготовки студентів освітнього ступеню (ОС) «Бакалавр» спеціальності 071 «Облік і оподаткування». Кваліфікаційна робота бакалавра – самостійно виконана робота студента, яка свідчить про вміння автора працювати з літературою, узагальнювати й аналізувати фактичний матеріал, використовувати теоретичні знання і практичні навички, отримані під час оволодіння відповідною освітньо-професійною програмою, має елементи наукового дослідження. Мета виконання кваліфікаційної роботи бакалавра (надалі – КРБ) – систематизація, закріплення, розширення та поглиблення теоретичних і практичних знань з фундаментальних фахових дисциплін, набуття навичок самостійної розробки обґрунтованих пропозицій, що сприятимуть підвищенню ефективності роботи організацій та підприємств у сучасних ринкових умовах.