Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Інженерія програмного забезпечення by Subject "C#"
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка mp3-плеєру(Державний університет економіки і технологій, 2025) Головачук А.О.У кваліфікаційній роботі розроблено музичний програвач на мові програмування C++ з використанням графічного API OpenGL для побудови користувацького інтерфейсу. Для обробки та відтворення аудіофайлів використано звукове API OpenAL, що забезпечує якісне звучання та базову взаємодію з аудіо. Як результат кваліфікаційної роботи створено десктопний музичний програвач, що відповідає базовим вимогам користувача щодо функціональності, зручності встановлення та доступності.Item Розробка гри «The binding of isaac»(Державний університет економіки і технологій, 2025) Білий Я.О.У бакалаврській роботі розроблено програмне забезпечення для створення та редагування ігрових мап із використанням React для фронтенду, Node.js та MongoDB для збереження даних, а також C# для ігрового клієнта. Взаємодія між клієнтом і сервером реалізована через REST API, що забезпечує ефективне завантаження і збереження структур рівнів у форматі JSON. Ігровий клієнт на C# перетворює отримані дані у внутрішні об’єкти гри, підтримуючи логіку розміщення кімнат, ворогів і босів. Використання MongoDB дозволяє гнучко зберігати багаторівневі структури ігрових карт.Item Розробка гри у жанрі RPG(Державний університет економіки і технологій, 2025) Носур Д.М.У кваліфікаційній роботі розроблено гру у жанрі RPG на мові програмування C++ з використанням графічного API OpenGL для побудови візуального середовища гри та анімації персонажів. Система побудови та збереження ігрового світу гри побудована за допомогою XML редактору карт TiledMapEditor, котра дозволяє побудовувавти та зберігати ігрову мапу та вміст ігрового світу. За для вивантаження та відображення ігрової мапи було створено набір інструментів для зчитування та рендеру мапи. У підсумку кваліфікаційної роботи розроблено функціональну комп'ютерну гру у жанрі RPG, що задовольняє основні вимоги до ігрового процесу, графічного оформлення, системи збереження та зручності використання.Item Розробка гри “Пазли” для розвитку дітей дошкільного віку(Державний університет економіки і технологій, 2025) Романюк М.В.У бакалаврській дипломній роботі розроблена комп’ютерна гра “Пазли” для дітей дошкільного віку. Гра розроблена на мові програмування C# з використанням технології ADO .NET для роботи з базами даних. Перевагою даної гри є завантаження картинки, як з бази даних, так і з довільного графічного файлу. Вікно гри не має жорстких границь та може динамічно змінюватись. Розроблено власний клас для окремого елементу картинки GraphItem, який дозволяє вдало реалізувати логіку гри. Відповідна гра розвиває логіку та пам’ять у дітей дошкільного віку. Веб-версія гри розроблена з використанням технології ASP .NET. За допомогою OpenGL відбувається виведення карток Домана у 3D-графіці за якими у подальшому відбуватиметься процес навчання. Розроблене програмне забезпечення рекомендується до використання у навчальному процесі в дошкільних закладах. Впровадження створеного програмного забезпечення сприятиме значному покращенню освітнього процесу в дошкільних закладах.Item Розробка настільної гри "Го"(Державний університет економіки і технологій, 2025) Омельяненко Ю.В.Основним завданням даної бакалаврської дипломної роботи було створення програмного застосунку для гри Go з можливістю збереження, завантаження ігор. У роботі було вдосконалено теоретико-практичні підходи до створення десктопних ігор із використанням об’єктно-орієнтованого програмування. Здійснено проектування архітектури застосунку, реалізовано взаємодію з базою даних SQL Lite, а також забезпечено зручність використання інтерфейсу. Для реалізації програмного забезпечення використано мову програмування C# у середовищі .NET, а також бібліотеку Windows Forms для побудови інтерфейсу користувача. З боку бази даних реалізовано зберігання інформації про гравців, хід гри та завершені партії. Здійснено підключення до СУБД SQL Lite через відповідні запити, які забезпечують роботу ігрового алгоритму. Запропоновано рішення для реалізації гри з логікою ходу, пасу, збереженням і завантаженням, що може бути основою для подальшого розвитку.Item Розробка програмного забезпечення бронювання квитків для кінотеатру(Державний університет економіки і технологій, 2025) Мацак Д.Д.У даній роботі розроблено інформаційну систему для автоматизації процесу бронювання квитків у кінотеатрі. Система включає функціонал додавання фільмів, управління сеансами та бронюванням місць. Програмний продукт створено з використанням мови програмування C# у середовищі Windows Forms, а для збереження даних застосовано реляційну базу даних Microsoft SQL Server. Для взаємодії з базою даних використано технологію ADO.NET. Реалізовано зручний інтерфейс користувача, який забезпечує ефективну робо-ту з даними про фільми, сеанси та бронювання.Item Розробка програмного забезпечення бронювання та продажу авіаквитків(Державний університет економіки і технологій, 2025) Ткач В.В.У бакалаврській дипломній роботі розроблено повнофункціональне програмне забезпечення для автоматизації процесів бронювання та продажу авіаквитків. Система забезпечує зручний інтерфейс користувача, підтримує реєстрацію та авторизацію, пошук авіарейсів за заданими критеріями, бронювання місць із візуалізацією, перегляд детальної інформації про рейси, а також адміністрування польотів. Програмний продукт реалізовано мовою програмування C# із використанням технології WPF, шаблону MVVM, бібліотеки OpenGL для відображення мапи рейсів за заданими координатами та Microsoft SQL Server для організації бази даних.Item Розробка програмного забезпечення для збереження та спільного використання списків фільмів(Державний університет економіки і технологій, 2025) Желудченко Д.О.У бакалаврській дипломній роботі реалізовано програмне забезпечення для збереження, візуалізації та вибору фільмів. Складовими проєкту є вебзастосунок для створення, редагування та перегляду списків фільмів, а також окремий десктопний модуль з тривимірним інтерфейсом, у якому фільми виводяться на гранях інтерактивного куба. Текстури граней формуються на основі афіш обраних фільмів. Після завершення обертання куба визначається грань, повернута до камери, – відповідний фільм вважається вибраним. Вебчастину створено з використанням JavaScript, віндовс частину – мовою C# із застосуванням OpenGL.Item Розробка програмного забезпечення замовлень клієнтів у ресторані(Державний університет економіки і технологій, 2025) Чайковський Д.Є.Основним завданням дипломної роботи було створення програмного комплексу для автоматизації процесу замовлень у ресторані. У бакалаврській дипломній роботі удосконалено теоретико-методичні підходи до створення прикладного програмного забезпечення. Доповнено підходи до створення проєктів з урахуванням їх використання на різних операційних системах та у різних браузерах. У розробленому програмному забезпеченні використано технології Node.js для серверної логіки, React з бібліотекою Material UI для клієнтської частини сайту, а також C# WinForms і OpenGL для створення візуального модуля адміністративної панелі. У роботі запропоновано новий підхід до автоматизації внутрішніх процесів ресторану, що дозволяє мінімізувати участь персоналу в обробці замовлень та бронювань.Item Розробка програмного забезпечення організації туристичних турів(Державний університет економіки і технологій, 2025) Дегтярьов А.О.У бакалаврській дипломній роботі розроблено програмне забезпечення для автоматизації процесу організації туристичних турів. Додаток забезпечує введення, редагування та візуальне представлення даних про тури, готелі та країни. Програма надає можливість налаштування вигляду таблиць, зокрема шрифтів і кольорів заголовків та тексту. Реалізовано експорт даних у форматі HTML із підтримкою стилів, а також побудову графіків і гістограм за допомогою OpenGL. Програмний продукт розроблено мовою програмування C# з використанням бібліотек Windows Forms, OpenGL (через Tao Framework) для графічної візуалізації та технологій HTML/JavaScript для формування звітів. Інтерфейс додатку включає головне меню, діалогові вікна для налаштувань і форму перегляду інформації про програму.Item Розробка програмного забезпечення продажу жіночих прикрас(Державний університет економіки і технологій, 2025) Квашук О.О.Дана бакалаврська робота присвячена розробці програмного забезпечення для продажу жіночих прикрас з використанням технології Windows Forms на C#, 3D-графіки на мові програмування C++ з використанням бібліотеки OpenGL, а також бази даних MS Access. Мета роботи – створення програмного забезпечення, яке дозволяє користувачам переглядати, вибирати та купувати жіночі прикраси. Для цього використовується Windows Forms на мові C#, щоб створити зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для користувачів. Візуалізація реалізується за допомогою 3D-графіки, яка відображає ціни на жіночі прикраси у вигляді гістограми. Для зберігання та управління даними про доступні жіночі прикраси використовується база даних MS Access, що надає зручний та ефективний доступ до інформації про жіночи прикраси та клієнтів. Результатом роботи є функціональне програмне забезпечення, яке може бути використано в ювелірних салонах або онлайн-магазинах для демонстрації та продажу жіночих прикрас. Розроблений додаток покращує процес продажу та задовольняє потреби клієнтів, надаючи їм зручні та реалістичні можливості для перегляду та вибору продуктів.