Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Інженерія програмного забезпечення by Author "Білий Я.О."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка гри «The binding of isaac»(Державний університет економіки і технологій, 2025) Білий Я.О.У бакалаврській роботі розроблено програмне забезпечення для створення та редагування ігрових мап із використанням React для фронтенду, Node.js та MongoDB для збереження даних, а також C# для ігрового клієнта. Взаємодія між клієнтом і сервером реалізована через REST API, що забезпечує ефективне завантаження і збереження структур рівнів у форматі JSON. Ігровий клієнт на C# перетворює отримані дані у внутрішні об’єкти гри, підтримуючи логіку розміщення кімнат, ворогів і босів. Використання MongoDB дозволяє гнучко зберігати багаторівневі структури ігрових карт.