Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії by Subject "експортер"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Підтримка українського бізнесу на міжнародному рівні: розробка комунікаційної стратегії для експортерів(Державний університет економіки і технологій, 2025) Шрамко Д.О.Кваліфікаційну магістерську роботу присвячено розгляду питань підтримки українського бізнесу на міжнародному рівні завдяки розробці ефективної комунікаційної стратегії для експортерів. В роботі узагальнено теоретичні основи розробки комунікаційних стратегій для експортерів. Розкрито сутність комунікаційної стратегії та її роль у просуванні бізнесу. Відображено особливості міжнародного ринку для українських експортерів. Досліджено основи створення бренду країни. Приділено увагу формування іміджу України як надійного партнера. Дано оцінку сучасного стану українського експорту та комунікацій. Проаналізовано основні товарні груп та географію експорту з України. Визначено виклики та проблеми українських експортерів на міжнародному ринку. Запропоновано комунікаційну стратегію для українських експортерів з визначенням цільової аудиторії та її специфіки та з використанням ефективних інструментів міжнародної комунікації. Надано практичні рекомендації щодо реалізації розробленої для українського бізнесу комунікаційної стратегії.