Психологія
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Психологія by Author "Тимошенко Н.Л."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Психологічні аспекти самотності серед підлітків у контексті їхньої соціальної активності в мережі(Державний університет економіки і технологій, 2025) Тимошенко Н.Л.Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена вивченню психологічних аспектів самотності серед підлітків у контексті їхньої соціальної активності в мережі. Актуальність теми зумовлена зростанням психологічних викликів для молоді в умовах сучасних трансформацій та парадоксальним зростанням відчуття ізоляції попри розширення можливостей комунікації через цифрові технології. Самотність є особливо значущою у підлітковому віці, періоді активного становлення особистості та соціальних зв'язків. Незважаючи на вивчення проблеми, залишаються недостатньо дослідженими специфічні прояви самотності у підлітків у контексті соціальних мереж, відсутня комплексна програма підтримки. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та емпіричне дослідження феномену самотності серед підлітків у контексті їхньої соціальної активності в мережі та розробка тренінгової програми для подолання цього стану. Для досягнення мети було проаналізовано теоретичні підходи, визначено психологічні властивості особистості, схильної до переживання самотності, емпірично досліджено особливості самотності підлітків у контексті онлайнактивності та розроблено тренінгову програму. Наукова новизна та теоретичне значення роботи полягають у першому дослідженні особливостей самотності підлітків у контексті їхньої онлайнактивності, розробці тренінгової програми, теоретичному дослідженні взаємозв'язків між рівнем соціальної активності в мережі та інтенсивністю переживання самотності, обґрунтуванні механізмів впливу соціальних мереж на самотність, доповненні змісту поняття «самотність» та розширенні уявлень про роль індивідуально-психологічних особливостей. Практичне значення результатів полягає у можливості застосування діагностичних методик та розробленої тренінгової програми шкільними психологами та соціальними педагогами.