Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.duet.edu.ua/jspui/handle/123456789/289
Назва: | Педагогічні умови професійно орієнтованого навчання іноземних мов майбутніх фахівців економічного профілю |
Інші назви: | Педагогические условия профессионально ориентированного обучения иностранных языков будущих специалистов экономического профиля Pedagogical conditions of professionally oriented language teaching future specialists in the field of Economics |
Автори: | Вишневська, Кіра Георгіївна |
Ключові слова: | професійно-орієнтоване навчання, педагогічні умови, іншомовні комунікативні вміння, фахівець економічного профілю профессионально-ориентированное обучение, педагогические условия, иноязычные коммуникативные умения, специалист экономического профиля professionally-oriented teaching, pedagogical conditions, foreign language communicative skills, future specialists in the field of Economics |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Вишневська К. Г. Педагогічні умови професійно-орієнтованого навчання іноземних мов майбутніх фахівців економічного профілю: автореф. дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / К. Г. Вишневська; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». – Одеса, 2011. – 22 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні визначено зміст і структуру поняття «професійно–орієнтоване навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю»; схарактеризовано рівні розвитку професійно спрямованого іноземного мовлення у майбутніх фахівців економічного профілю; визначено критерії (мотиваційний, когнітивний, комунікативний, рефлексивно-емоційний) з їх показниками; теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійно-орієнтованого навчання іноземних мов майбутніх фахівців економічного профілю: наявність комунікативно-професійної спрямованості викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі економічного профілю; забезпечення професійно спрямованої позитивної мотивації у процесі навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю; використання міжпредметних зв’язків у процесі професійного навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю; занурення студентів в іншомовну імітаційно-рольову професійно спрямовану діяльність. Розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов професійно - орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю, методику проведення рольових і ділових ігор, систему ситуативно-обумовлених вправ |
Опис: | Мета дослідження – теоретично обгрунтувати й експериментально апробувати педагогічні умови професійно-орієнтованого навчання іноземного мовлення студентів економічних вищих навчальних закладах. Відповідно до мети дослідження було поставлено такі завдання: 1. Науково обгрунтувати зміст і структуру поняття «професійно-орієнтоване навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю»; уточнити поняття «імітаційно-рольова гра»; «іншомовні комунікативні вміння». 2. Визначити критерії, показники та охарактеризувати рівні розвитку професійно спрямованого іноземного мовлення у майбутніх фахівців економічного профілю; 3. Обгрунтувати педагогічні умови професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю. 4. Розробити та апробувати експериментальну модель реалізації педагогічних умов професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю. Об’єкт дослідження: професійне навчання майбутніх фахівців економічного профілю у вищих навчальних закладах. Предмет дослідження: експериментальна модель реалізації педагогічних умов професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю. Гіпотеза дослідження: професійно-орієнтоване навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю буде ефективним, якщо реалізувати такі педагогічні умови: - наявність комунікативно-професійної спрямованості викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі економічного профілю; - забезпечення професійно спрямованої позитивної мотивації у процесі навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю; - використання міжпредметних зв’язків у процесі навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю; - занурення студентів в іншомовну імітаційно-рольову професійно спрямовану діяльність. Методи дослідження: досягнення мети та розв’язання поставлених завдань забезпечувалось використанням комплексу методів: - теоретичних: порівняльний аналіз філософської, психологічної, педагогічної та методичної літератури, що дозволило вивчити, узагальнити й систематизувати наукові матеріали з проблеми дослідження, обгрунтувати педагогічні умови професійно-орієнтованого навчання іноземних мов; - емпіричних: педагогічні спостереження, анкетування, тестування, бесіди, вивчення та узагальнення педагогічного досвіду з проблеми професійно-орієнтованого навчання іноземних мов фахівців економічного профілю; педагогічний експеримент (діагностувальний етап з метою вивчення професійного навчання іноземної мови та формувальний етап з метою реалізації педагогічних умов професійно-орієнтованого навчання іноземних мов); - математичної статистики для обробки експериментальних даних і перевірки гіпотези дослідження |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://orcid.org/0000-0002-1882-6033 https://dspace.duet.edu.ua/jspui/handle/123456789/289 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vyshnevska_PhD_aref.pdf | 2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.