Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.duet.edu.ua/jspui/handle/123456789/289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВишневська, Кіра Георгіївна-
dc.date.accessioned2023-02-06T09:13:11Z-
dc.date.available2023-02-06T09:13:11Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВишневська К. Г. Педагогічні умови професійно-орієнтованого навчання іноземних мов майбутніх фахівців економічного профілю: автореф. дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / К. Г. Вишневська; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». – Одеса, 2011. – 22 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://orcid.org/0000-0002-1882-6033-
dc.identifier.urihttps://dspace.duet.edu.ua/jspui/handle/123456789/289-
dc.descriptionМета дослідження – теоретично обгрунтувати й експериментально апробувати педагогічні умови професійно-орієнтованого навчання іноземного мовлення студентів економічних вищих навчальних закладах. Відповідно до мети дослідження було поставлено такі завдання: 1. Науково обгрунтувати зміст і структуру поняття «професійно-орієнтоване навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю»; уточнити поняття «імітаційно-рольова гра»; «іншомовні комунікативні вміння». 2. Визначити критерії, показники та охарактеризувати рівні розвитку професійно спрямованого іноземного мовлення у майбутніх фахівців економічного профілю; 3. Обгрунтувати педагогічні умови професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю. 4. Розробити та апробувати експериментальну модель реалізації педагогічних умов професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю. Об’єкт дослідження: професійне навчання майбутніх фахівців економічного профілю у вищих навчальних закладах. Предмет дослідження: експериментальна модель реалізації педагогічних умов професійно-орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю. Гіпотеза дослідження: професійно-орієнтоване навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю буде ефективним, якщо реалізувати такі педагогічні умови: - наявність комунікативно-професійної спрямованості викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі економічного профілю; - забезпечення професійно спрямованої позитивної мотивації у процесі навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю; - використання міжпредметних зв’язків у процесі навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю; - занурення студентів в іншомовну імітаційно-рольову професійно спрямовану діяльність. Методи дослідження: досягнення мети та розв’язання поставлених завдань забезпечувалось використанням комплексу методів: - теоретичних: порівняльний аналіз філософської, психологічної, педагогічної та методичної літератури, що дозволило вивчити, узагальнити й систематизувати наукові матеріали з проблеми дослідження, обгрунтувати педагогічні умови професійно-орієнтованого навчання іноземних мов; - емпіричних: педагогічні спостереження, анкетування, тестування, бесіди, вивчення та узагальнення педагогічного досвіду з проблеми професійно-орієнтованого навчання іноземних мов фахівців економічного профілю; педагогічний експеримент (діагностувальний етап з метою вивчення професійного навчання іноземної мови та формувальний етап з метою реалізації педагогічних умов професійно-орієнтованого навчання іноземних мов); - математичної статистики для обробки експериментальних даних і перевірки гіпотези дослідженняuk_UA
dc.description.abstractУ дослідженні визначено зміст і структуру поняття «професійно–орієнтоване навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю»; схарактеризовано рівні розвитку професійно спрямованого іноземного мовлення у майбутніх фахівців економічного профілю; визначено критерії (мотиваційний, когнітивний, комунікативний, рефлексивно-емоційний) з їх показниками; теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійно-орієнтованого навчання іноземних мов майбутніх фахівців економічного профілю: наявність комунікативно-професійної спрямованості викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі економічного профілю; забезпечення професійно спрямованої позитивної мотивації у процесі навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю; використання міжпредметних зв’язків у процесі професійного навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю; занурення студентів в іншомовну імітаційно-рольову професійно спрямовану діяльність. Розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов професійно - орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх фахівців економічного профілю, методику проведення рольових і ділових ігор, систему ситуативно-обумовлених вправuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтоване навчання, педагогічні умови, іншомовні комунікативні вміння, фахівець економічного профілюuk_UA
dc.subjectпрофессионально-ориентированное обучение, педагогические условия, иноязычные коммуникативные умения, специалист экономического профиляuk_UA
dc.subjectprofessionally-oriented teaching, pedagogical conditions, foreign language communicative skills, future specialists in the field of Economicsuk_UA
dc.titleПедагогічні умови професійно орієнтованого навчання іноземних мов майбутніх фахівців економічного профілюuk_UA
dc.title.alternativeПедагогические условия профессионально ориентированного обучения иностранных языков будущих специалистов экономического профиляuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions of professionally oriented language teaching future specialists in the field of Economicsuk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyshnevska_PhD_aref.pdf2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.