Маєр Юлія Володимирівна2025-10-232025-10-232025Методичні вказівки з підготовки до практичних занять, самостійної та індивідуальної роботи з освітнього компонента «Ранній дитячий аутизм, психологічні особливості та засоби психологічної роботи» для здобувачів спеціальності С4 «Психологія» на другому (магістерському) рівні вищої освіти очної (денної) та заочної форми здобуття вищої освіти / укладач: Ю. МАЄР, Кривий Ріг, ДУЕТ, 2025 р. 24 с.https://dspace.duet.edu.ua/handle/123456789/1344У виданні представлено мету, завдання та вимоги щодо підготовки і оформлення робіт для практичних занять, самостійної та індивідуальної роботи здобувачів; подано перелік питань для підготовки до підсумкового оцінювання, а також рекомендований список джерел, призначених для опанування відповідного освітнього компонента.ukметодичні вказівкизавданняпрактичні заняттясамостійна роботааутизмрозлади аутистичного спектру (РАС)ранній дитячий аутизм (РДА)освітній компонент «Ранній дитячий аутизмпсихологічні особливості та засоби психологічної роботи»Методичні вказівки з підготовки до практичних занять, самостійної та індивідуальної роботи з освітнього компонента «Ранній дитячий аутизм, психологічні особливості та засоби психологічної роботи» для здобувачів спеціальності С4 «Психологія» на другому (магістерському) рівні вищої освіти очної (денної) та заочної форми здобуття вищої освіти