Маєр Юлія Володимирівна2025-10-232025-10-232025Методичні вказівки з підготовки до практичних занять, самостійної та індивідуальної роботи з освітнього компонента «Психологічні інструменти раннього втручання після травматичних подій» для здобувачів спеціальності С4 «Психологія» на другому (магістерському) рівні вищої освіти очної (денної) та заочної форми здобуття вищої освіти / укладач: Ю. МАЄР, Кривий Ріг, ДУЕТ, 2025 р. 21 с.https://dspace.duet.edu.ua/handle/123456789/1346У виданні представлено мету, завдання та вимоги щодо підготовки і оформлення робіт для практичних занять, самостійної та індивідуальної роботи здобувачів; подано перелік питань для підготовки до підсумкового оцінювання, а також рекомендований список джерел, призначених для опанування відповідного освітнього компонента.ukметодичні вказівкизавданняпрактичні заняттясамостійна роботатравматравматичні подіївтручанняраннє втручанняінструменти втручанняосвітній компонент «Психологічні інструменти раннього втручання після травматичних подій»Методичні вказівки з підготовки до практичних занять, самостійної та індивідуальної роботи з освітнього компонента «Психологічні інструменти раннього втручання після травматичних подій» для здобувачів спеціальності С4 «Психологія» на другому (магістерському) рівні вищої освіти очної (денної) та заочної форми здобуття вищої освіти