Бабаліч М.Ю.2025-09-092025-09-092025Бабаліч М.Ю. Розробка гри «Гонки», науковий керівник Хоцкіна В.Б., к.т.н., доц. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 121 – Інженерія програмного забезпечення – Державний університет економіки і технологій. – Кривий Ріг, 2025. 86 с.https://dspace.duet.edu.ua/handle/123456789/1265У межах кваліфікаційної роботи реалізовано 2D-гру у жанрі Гонки з використанням мови програмування C++ та графічного API OpenGL, який застосовано для побудови візуальної частини гри. Проєкт включає ключові компоненти ігрового процесу: керування транспортним засобом, обробку зіткнень, динамічну трасу з перешкодами, а також базові елементи інтерфейсу. Архітектура гри побудована з урахуванням принципів об'єктно-орієнтованого програмування, що забезпечує зручність підтримки та подальшого розширення функціоналу. Також підготовлено інсталятор, який дозволяє користувачам легко та безперешкодно встановлювати гру на пристрої з операційною системою Windows. У результаті реалізовано завершену настільну 2D-гру, яка відповідає основним очікуванням користувачів щодо зручності використання, стабільності функціонування та привабливого візуального оформлення.ukC++OPENGL2D-ГРАГОНКИДВОМІРНА ГРАФІКАІГРОВА МЕХАНІКАІНТЕРФЕЙС КОРИСТУВАЧАІНСТАЛЯТОРWINDOWSРозробка гри «Гонки»