Шрамко Д.О.2025-07-312025-07-312025Шрамко Д.О. Підтримка українського бізнесу на міжнародному рівні: розробка комунікаційної стратегії для експортерів. Кваліфікаційна магістерська робота: спец. 291 – Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії / наук. кер. В.В. Кулішов. Кривий Ріг: Державний університет економіки і технологій, 2025. 91 с.https://dspace.duet.edu.ua/handle/123456789/1210Кваліфікаційну магістерську роботу присвячено розгляду питань підтримки українського бізнесу на міжнародному рівні завдяки розробці ефективної комунікаційної стратегії для експортерів. В роботі узагальнено теоретичні основи розробки комунікаційних стратегій для експортерів. Розкрито сутність комунікаційної стратегії та її роль у просуванні бізнесу. Відображено особливості міжнародного ринку для українських експортерів. Досліджено основи створення бренду країни. Приділено увагу формування іміджу України як надійного партнера. Дано оцінку сучасного стану українського експорту та комунікацій. Проаналізовано основні товарні груп та географію експорту з України. Визначено виклики та проблеми українських експортерів на міжнародному ринку. Запропоновано комунікаційну стратегію для українських експортерів з визначенням цільової аудиторії та її специфіки та з використанням ефективних інструментів міжнародної комунікації. Надано практичні рекомендації щодо реалізації розробленої для українського бізнесу комунікаційної стратегії.ukміжнародна комунікаціякомунікаційна стратегіяцифровий маркетингвиставкаPR-кампаніїекспортекспортерукраїнський бізнесміжнародний ринок.Підтримка українського бізнесу на міжнародному рівні: розробка комунікаційної стратегії для експортерів