Шевченко Віталіна Віталіївна2025-07-312025-07-312025Шевченко В.В. Розробка стратегії просування української національної кухні як елементу культурної дипломатії. Кваліфікаційна магістерська робота: спец. 291 – Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії / наук. кер. Н.А. Шелудякова. Кривий Ріг: Державний університет економіки і технологій, 2025. 50 с.https://dspace.duet.edu.ua/handle/123456789/1208Кваліфікаційну магістерську роботу присвячено створенню стратегії просування української національної кухні як унікальної складової культурної дипломатії. У роботі проаналізовано світовий досвід у просуванні національних кухонь як складової культурної дипломатії. Визначено перешкоди у просування української кухні на міжнародній арені. Запропоновано стратегію просування української національної кухні як елементу культурної дипломатії. Обрано інструменти та розроблено заходи для реалізації стратегії. Оцінено ефективність обраної стратегії та перспективи популяризації української кухні. Результати роботи демонструють вагоме значення національної кухні у побудові міжнародних відносин та створенні позитивного іміджу країни на світовій арені.ukкультурна дипломатіяукраїнська національна кухняміжнародні відносинистратегія просуванняімідж країнибрендсимвол національної автентичності.Розробка стратегії просування української національної кухні як елементу культурної дипломатії