Касьянова А.В.2025-07-282025-07-282025Касьянова А.В. Роль масмедіа у формуванні громадської думки щодо війни, розв’язаної російською федерацією проти України. Кваліфікаційна бакалаврська робота: спец. 291 – Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії / наук. кер. Н.А. Шелудякова. Кривий Ріг: Державний університет економіки і технологій, 2025. 94 с.https://dspace.duet.edu.ua/handle/123456789/1180Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено визначенню ролі масових медіа у формуванні суспільної думки в умовах війни, розв’язаної росією проти України. Розглянуто основні теоретичні підходи до вивчення громадської думки як соціального феномену. Визначено ключові медіаінструменти впливу. Проаналізовано динаміку інформаційного простору, зокрема діяльність українських, іноземних і проросійських ЗМІ, а також значення соціальних мереж у поширенні як достовірної, так і маніпулятивної інформації. Проведено власне дослідження на основі контент-аналізу, зроблено висновки щодо характеру та ефективності медіавпливу в умовах гібридної війни. Визначено ефективність українських медіа та комунікацій влади у протидії ворожій пропаганді. Надано пропозиції щодо підвищення інформаційної стійкості.ukгромадська думкамасмедіавійнаінформаційна політикапропагандафейкові новинисоціальні мережідезінформаціяконтент-аналізмедіавплив.Роль масмедіа у формуванні громадської думки щодо війни, розв’язаної російською федерацією проти України