Білий Я.О.2025-09-092025-09-092025Білий Я.О. Розробка гри «The binding of issac» науковий керівник Хоцкіна В.Б., к.т.н., доц.. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 121 – Інженерія програмного забезпечення – Державний університет економіки і технологій. – Кривий Ріг, 2025. 69 с.https://dspace.duet.edu.ua/handle/123456789/1267У бакалаврській роботі розроблено програмне забезпечення для створення та редагування ігрових мап із використанням React для фронтенду, Node.js та MongoDB для збереження даних, а також C# для ігрового клієнта. Взаємодія між клієнтом і сервером реалізована через REST API, що забезпечує ефективне завантаження і збереження структур рівнів у форматі JSON. Ігровий клієнт на C# перетворює отримані дані у внутрішні об’єкти гри, підтримуючи логіку розміщення кімнат, ворогів і босів. Використання MongoDB дозволяє гнучко зберігати багаторівневі структури ігрових карт.ukІГРОВИЙ РЕДАКТОРMONGODBC#РЕДАГУВАННЯ РІВНІВГРАПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.Розробка гри «The binding of isaac»