Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.duet.edu.ua/jspui/handle/123456789/886
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗав'ялова, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-04-26T09:29:21Z-
dc.date.available2023-04-26T09:29:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСилабус дисципліни «Маркетингове ціноутворення». Перший бакалаврський рівень / Укл. М. В. Зав’ялова. - Кривий Ріг, 2022. – 8 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.duet.edu.ua/jspui/handle/123456789/886-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет економіки і технологійuk_UA
dc.relation.ispartofseriesIU0754ВMZIU;-
dc.subjectсилабусuk_UA
dc.titleМаркетингове ціноутворення IU0754ВMZIU: 2022/2023, 8 семестрuk_UA
dc.title.alternative075 Маркетинг (бак)uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вибіркові дисципліни

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЦ 075_бак.pdf870.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.