Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.duet.edu.ua/jspui/handle/123456789/597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗеленський, Олександр Семенович-
dc.contributor.authorЛисенко, Володимир Сергійович-
dc.date.accessioned2023-03-13T12:57:02Z-
dc.date.available2023-03-13T12:57:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСилабус дисципліни «Програмування 3D-графіки у тому числі поверхонь для нативних (OpenGL), Web (WebGL) та Android-додатків (OpenGL ES)». Другий (магістерський) рівень / Укл. О. С. Зеленський, В. С. Лисенко. - Кривий Ріг, 2022. – 6 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.duet.edu.ua/jspui/handle/123456789/597-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет економіки і технологійuk_UA
dc.relation.ispartofseriesIT1211MPGPN;-
dc.subjectсилабусuk_UA
dc.titleПрограмування 3D-графіки у тому числі поверхонь для нативних (OpenGL), Web (WebGL) та Android-додатків (OpenGL ES) IT1211MPGPN: 2022/2023, 1, 2 семестрuk_UA
dc.title.alternative121 Інженерія програмного забезпечення (маг)uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Обов’язкові дисципліни

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прогр. 3D 121_маг.pdf912.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.