Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.duet.edu.ua/jspui/handle/123456789/287
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романенко, Оксана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T08:28:52Z | - |
dc.date.available | 2023-02-03T08:28:52Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Романенко О. В. Реформування професійної підготовки майбутніх учителів середніх навчальних закладів Франції: автореф. дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / О. В. Романенко; Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка. – Луганськ, 2007. – 20 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://orcid.org/0000-0001-5129-9135 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.duet.edu.ua/jspui/handle/123456789/287 | - |
dc.description | Мета дослідження – проаналізувати і визначити систему, зміст та основні напрями професійної підготовки майбутніх учителів середніх навчальних закладів Франції в умовах її реформування (кінець ХХ – початок ХХІ ст.), виділити можливі шляхи використання позитивного досвіду реформування французької освіти для модернізації педагогічної освіти України. Відповідно до об'єкта, предмета і мети нами визначено основні завдання дослідження: - здійснити історико-педагогічний аналіз французьких і міжнародних офіційних документів, а також вітчизняних і зарубіжних літературних джерел щодо проблеми реформування педагогічної освіти Франції; - проаналізувати стан підготовки майбутніх учителів французьких середніх навчальних закладів, виявити головні проблеми та протиріччя її розвитку; - з’ясувати та розкрити зміст, форми і особливості організації професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах оновлення педагогічної освіти Франції; - виявити і обґрунтувати сутність науково-дослідницької роботи як засобу професіоналізації педагогічної діяльності майбутніх учителів у педагогічній освіті Франції; - вивчити ідеї професійної підготовки майбутніх учителів у Франції і визначити шляхи використання прогресивних ідей французької педагогічної освіти. Для розв’язання поставлених завдань використано комплекс методів дослідження: історико-логічний та теоретичний аналіз зарубіжної та вітчизняної науково-педагогічної літератури, законодавчих актів України та Франції, навчально-виховних планів і програм французьких вищих педагогічних закладів, матеріалів конференцій, семінарів для визначення основних положень, які складають науково-теоретичну базу дослідження; порівняння та зіставлення різних поглядів на досліджувану проблему; вивчення, узагальнення й систематизація даних у поєднанні з теоретичним аналізом з метою виявлення організаційно-педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх учителів; порівняння системи і змісту професійної підготовки майбутніх учителів ліцеїв і колежів Франції для визначення шляхів оптимізації вищої педагогічної освіти України. Методологічною основою дослідження є теорія наукового пізнання, положення про діалектичний взаємозв’язок і взаємозумовленість явищ, необхідність їх висвітлення у конкретно-історичних обставинах, про сутність та соціальну зумовленість педагогічної освіти; розуміння значущості підготовки компетентного вчителя у забезпеченні належного рівня середньої освіти; психолого-педагогічні тенденції створення нової системи освіти в Україні; концептуальні положення Державної національної програми „Освіта” (Україна ХХІ століття) | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації досліджуються процес і результати реформування системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів середньої школи Франції у 90-ті роки ХХ ст. і на початку ХХІ ст. Основною метою модернізації педагогічної освіти країни під впливом численних внутрішніх та зовнішніх чинників стало удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів шляхом формування їх професійної компетентності в системі вищої педагогічної освіти. Здійснено ретроспективний аналіз історичного розвитку освітньої системи Франції, визначено сутність поняття “професійна компетентність”. Доведено, що формування професійної компетентності здійснюється шляхом надання теоретичних знань та професійних умінь, обов’язкового тривалого педагогічного стажування і формування готовності майбутніх учителів вести наукові дослідження. Розкрито зміст, форми і напрями професійної підготовки майбутніх учителів. На основі поглибленого аналізу системи підготовки учительських кадрів у Франції обґрунтовано конструктивні риси французької педагогічної освіти з метою їх можливого використання в процесі реформування системи підготовки вчителів в Україні | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.subject | реформування, педагогічна освіта Франції, професійна компетентність, науково-дослідницька діяльність | uk_UA |
dc.subject | реформирование, педагогическое образование Франции, профессиональная компетентность, научно-исследовательская деятельность | uk_UA |
dc.subject | reforming, teachers training in France, professional competence, scientific research activity | uk_UA |
dc.title | Реформування професійної підготовки майбутніх учителів середніх навчальних закладів Франції | uk_UA |
dc.title.alternative | The reforming of future secondary school teachers training in France | uk_UA |
dc.title.alternative | Реформирование профессиональной подготовки будущих учителей средних учебных заведений Франции | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Romanenko_PhD_aref.pdf | 2.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.